סנסנה, יום ג’ 3.11.09, בוקר
0540- 6300
הכל נראה בסדר. הרבה עובדים עמדו בצד הישראלי, ממתינים להסעות כפי הנראה.
עברנו לצד הפלסטיני, וחברנו למכוניות הרבות שחנו שם.
כדי להגיע למעבר הולכי הרגל עצמו עברנו דרך דוכנים עם אוכל ושתיה. ריחות של טיגון עלו באפינו.
מרחבה, סבאח אל חיר, וכולם במצב רוח טוב – מתברר שהכל זרם יפה. וכולם נעו (עבורי, לפחות …) כבתוך חלום.
אחד הרוכלים ידע לספר שפתחו מוקדם את המחסום (ב- 3.45) וגם אתמול היה בסדר.
לדבריו, עצם העובדה שפתחו מוקדם גרמה לכך שלא היה תור כלל וכלל.
יעלה קראה לי לצאת משם….
זה היה "חפוז". עזבנו עם חיוך בסביבות 06.15.
מחסום / מעבר מיתר (סנסנה)
צפה בכל הדיווחים למקום זה-
המחסום ממוקם על הקו הירוק ומשמש כמעבר גבול בין ישראל לגדה המערבית ומנוהל על ידי מנהלת המעברים במשרד הביטחון. מכיל מתחם סחורות (אגרגטים), מחסום רכב (מיועד לנושאי תעודת זהות כחולה, לאזרחים זרים או דיפלומטים וארגונים בינלאומיים). מעבר פלסטינים אסור, למעט בעלי היתרי כניסה לישראל, המורשים לעבור ברגל בלבד. יש בו מת"ק, יחידת מכס, פיקוח חי וצומח, משטרת עיירות.
- בשנה האחרונה לא רחוק מהמעבר יש פרצה בגדר גדולה וידועה לכול. לא נראה שיש אינטרס לחסום. נוצרת כלכלת דוכנים וחנייה.
עודכן אפריל 2021, מיכל צ'
Yael ZoranJun-18-2026אמבולנס מחכה מול המחסום הסגור באל פוואר
-